.

.

tisdag 12 november 2013

Nystart?

Oj, vad längesen det var som jag skrev här! Jag kom inte ens ihåg hur jag skulle göra (+ att det var ganska mkt omgjort) Det senaste året har det inte blivit så mkt kort gjorda, då jag varken har haft lust, ork eller nån inspiration. Nu känner jag i alla fall att det har börjar vända och jag kan känna glädje över att pyssla igen. =) (Jag hoppas att det håller i sig nu...) Julkortsmakandet är i full gång och som vanligt gör jag enkla kort utan för mkt "krusiduller". Granar gjorda av spillpapper är nog lite av årets tema och hittills har jag lyckats hålla mig från att köpa nya papper. Här kommer ett litet smakprov på de senaste korten:

Hm, ser nu att färgerna blev lite lustiga... Ser ju nästan svartvitt ut. 
Ska vara lite ljusrosa med nånstans där också.


Har bara gjort 2 julröda kort än så länge. Är lite mer inne på pastell just nu...


                                                          Några grankort i olika utföranden:



Detta kort är fortfarande under arbete (tror jag). 
Har fastnat och vet inte riktigt hur jag ska göra...

Nu ska jag bege mig till stallet och ta en liten ridtur i det här blåsiga och regniga vädret. Inte jättelockande, men jag vet ju att det känns så mkt bättre sen när det är klart! =) 

Hoppas ni får en fin dag! =)
Kram


1 kommentar:

  1. Hej!! Kul att se dig igen. Jag har saknat dig! Kom in till mig för lite mera vinterbilder. Kanske det blir mer inspiration då?

    SvaraRadera